Heb je nog vragen? Raadpleeg dan onze FAQ of Frequently Asked Questions

 
Ik word niet vrolijk van mijn Happy Cactus. Retourneren, gaat dat?

Is jouw cactus een echte hufter en prikte hij je al opzettelijk? Als het niet klikt, dan klikt het niet. Binnen de 14 dagen kan je je cactus retourneren. Dit kan door hem terug te zenden naar het verzendadres of door hem zelf af te leveren tijdens een ophaalmoment. Deze afhaalmomenten vind je terug op onze Facebookpagina of hier.

Adres:

August Petenlei 23

2100 Deurne

Mijn pakje is niet geleverd binnen de correcte tijd, wat moet ik doen?

Wij doen uiteraard altijd ons best om je pakje zo snel mogelijk te leveren. Aangezien ook wij afhankelijk zijn van een pakjesdienst, kan het altijd zijn dat zij problemen ondervinden onderweg. Probeer daarom zoveel mogelijk correcte info te geven. Is jouw huisnummer duidelijk zichtbaar? Is jouw huis zelf onvindbaar op Google maps? Geef dit dan even aan bij je bestelling.

Indien je bestelling te laat werd geleverd, geef dan even een seintje op info@happycactus.be.

 

Tijdens de verzending is mijn bestelling beschadigd, wat doe ik?

Wij proberen al onze cactussen zo veilig mogelijk te verzenden. Daarom verpakken we ze in een plastiek -gerecycleerde- blisterverpakking die je cactus en stekels voldoende beschermt. Ook alle ander items worden steeds zo goed mogelijk verpakt. Meer weten over onze verpakkingen en verzendingen? Dat lees je hier.

Is er toch iets beschadigd? Laat het ons zo snel mogelijk weten, binnen de 14 dagen na levering. Stuur even een mailtje naar info@happycactus.be met je referentienummer, je bestelling en een foto van de beschadigde artikelen. Wij helpen je zo snel mogelijk verder.

 

Mijn bestelling is niet correct, wat moet ik doen?

Oei? Niet de Happy Cactus waar jij verliefd op bent?Heeft iemand je bestelling per ongeluk niet correct samengesteld? We lossen het zo snel mogelijk op!

Stuur ons een mail (info@happycactus.be) met de referentie van je bestelling en het item dat verkeerd werd geleverd. We zoeken zo snel mogelijk een oplossing. Dit kan ook via het contactformulier onderaan de pagina.

 

Kan ik ook een bestelling afhalen?

Uiteraard kan je ook afhalen. Op  het moment zijn we op zoek naar enkele partners om afhaalpunten te creëren zodat verzendkosten beperkt/vermeden kunnen worden. Het onderstaande adres is geen winkel dus je kan jammer genoeg niet even komen shoppen. Wil je ter plaatse betalen? Dat kan cash of via bank app.

Op volgend data kan je afhalen op dit adres:

August Petenlei 23

2100 Deurne

 

Donderdag 13 december van 18.30-20.30u

Zaterdag 15 december van 10.00-13.00u

Zondag 23 december van 18.00-20.00u

Maandag 24 december van 12.00u-13.30u

Woensdag 26 december van 16.00-18.00u

 

Kan ik ook laten leveren buiten België?

Dat kan! Contacteer ons even zodat we de correcte prijzen voor de levering kunnen doorgeven. Dit kan via mail (info@happycactus.be) of via het contactformulier onderaan de pagina.